Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Awesome och spännande dag ~


Idag hände det verkligen, det jag så länge gått och väntat på. Idag så piercade jag min näsa! :D <3

Jag vart väldigt nervös eftersom jag har en viss rädsla för nålar, men det hela gick väldigt bra ännå. Det ända va la att han som piercade mig sa "det viktiga är att du inte rycker bakåt med huvudet, då gör det ondare".......men så är det mig vi snackar om nu vaaaa, så vad tror ni jag gör? JO, jag rycker bakåt med huvudet -.-' .....

Men nu har jag den äntligen, min älskade piercing! <3
Tack bäste svägerskan Puli och bäste pojkvännen för det moraliska stöder (mest Puli) ~ :3 <3



/R.Moisio*


Peter

Vad fin den blev.

Svar: Tack så mycket, jag är väldigt nöjd själv :)
Rebekka Moisio

2014-02-13 / 15:33:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback