Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Julafton 2013 <3


Nu är snart årets julafton slut
och jag erkänner att julkänslan hann ikapp mig, trodde faktiskt inte att jag skulle känna av den i år. Årets julafton har varit helt okej. Jag har fått det mesta utav det jag önskade mig ( förutom ett Nintendo Wii U ;3; ), men en jul utan snö känns alltid lika konstig, men jag är nöjd! :) 

Förutom att det blev "strul" mé älsklingens julklapp, han har nu två st likadana parfymer...inte så kul, efter som att min julklapp nu helt plöstligt inte känns lika speciell längre.. :'c
Men annars så, ja helt okej och imorgon så drar jag vidare té systra mii i Hova ~ 

                                                            Julen 2013 [check] <3

                                               En sammanfattning av min jul i bilder: 

Årets julklappar: 
- Balkänning té studenten (kommer ingen bild på den än, hihi) 
- Del 2 av The Mortal Instruments - Stad av Aska 
- Bad pingviner 
- 500 kr
- Underkläder 
- Ögonfransböjre + pinsett 
- Skissbok
- Skisspennor
- 70 - tals skiva xD
- Limpistol + massa lim <33 
- Ljuslykta (med inbyggt elljus) 
- Pingvin badhanske 
- Mysimys vantar 
- 2 st mobilställ (så kawaii! >W<) 
- Nintendo 64 kontroll <3 
- Personlig Pingvin handduk <3
- Egengjort skrin från lillsyrran <3 
- Skissblock
- Amenacka för 2014

                                        
                                        
                                       
 


                                       

                                       

                                      
 
                                       
 
                                       
                                                            Jag älskar den här uuur söta lyktan!! <3 
   
                                      
 
                                     
                                                            Hihihihi dags att börja stor pyssla <3 

 
                                     
                                             
                                             
 
 
GOD JUL <3 

                                     

   /R.Moisio*                                                  
 
 




nea

Vad menar du med strul med adis klapp?:s

Svar: Ja men ni hade köpt likadan parfym som jag té'n, d tyckte jag var tråkigt :/
Rebekka Moisio

2013-12-24 / 23:57:18
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback