Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

2014-02-26

 
Åååå....jag kan knappt vänta >W< för några dagar sen beställde jag ett pas AS HEL UNDERBART VACKRA SNYGGA PERFEKTA skor té min balklänning! och jag kan inte vänta, jag vill ha den nuuuu :<
Dem kommer bli helt perdfekta till klänningen, ihihi BARA SE PÅ DEN SÅ SNYGGA <3333 

                             
 
                                          ( Lightinthebox.com 491 kr ) 


                                       Btw, köpte även två st as coola glas idag efter skolan! :D

                       
                         ( Ö&B 15 kr/st ) 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          
9175442998                                                                                                           / R.Moisio * 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback