Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

NEVERLAND <3


Hej alla människor som stalkar min blogg! ~ :3 

Jag har bara en sak och säga egentligen..... O.M.G. jag känner att jag pallar inte denna veckan. Det händer så jeffla mycket på en och samma gång i ksolan just nu och jag hatar sånt, blir så stressad. 
Denna veckan består utav redovisningar och prov och läxor som ska lämnas in på samma dag känns det som....*suck*

FUCK YOU WEEK. 

Men jag kan iallafall trösta mig med att det är studiedag på torsdag som tillbringas med min bättre hälft <3 så jag slipper gå upp tidigt och tillbringa dagen i skolan vilket är ett +. 

                                         

                                         
 
                                         
 
Mina två blivande tatueringar OwO <3 
Dock så är jag lite tveksam för vart jag skulle vilja ha Peter Pan, antingen vid foten eller på under armen ELLER vid typ nyckelbenet mot axeln ..~~ ^W^


/R.Moisio  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback