Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

JEFFERY CAMPELL <3

 
Jag kan bara säga det att: Jag har världens bästa pojkvän! I födelsedagpresent utav honom fick jag Jeffery Campbell skor, mina älskade drömskor! QwQ <3 
När vi kom in i skoaffären så trodde jag honom verkligen inte, jag stod där som ett fån och upprepade "Du driver med mig...du skojar, sluta det är inte kul ~ " jag vet inte hur många gånger, hahaha XD Visste lixom inte hur jag skulle reagera, kändes som jag skulle börja gråta ~  :o 
Hen herregud, jag kan inget annat säga än att jag ÄLSKAR dig Adam Löfgren Helge, du känner verkligen mig från grund & botten! <3 

Jag får även tacka min älskade svärmor & svärfar som också bidrog té skorna, så tack för att jag just gått från världens lyckligaste tjej till UNIVERSUMS lyckligaste tjej! OwO <33 




MINA UNDERBARA ÄLSKLINGAR <333 


Det blev även lite fler inköp när vu ändå var i Skövde :)

 
 
Hihi, min trötta pojke :'3 <33 





/UniversumsLyckligaste!
 
 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback