Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

I have a dream!

 
                      
          
 
Jag LOVAR. Att min lärare är ute efter att sakta plåga oss. Vi har just läst/sett/hört på Martin L. Kings berömda tal "I have a dream". Så nu har ho fått för sig något absolut knas! 
Vi själva ska skriva ett tal om våra tre år på gymnasiet fram tills våran studentdag! På ENGELSKA till och med! WOPIDOO! ha ha ha... no -.-'
Sen så ska vi samma dag skriva en uppsats.....jag pallar inte, student skynda på lite nu vaaaa ;n; <3 


Annars så har dagen varit helv seg, men ändå helt okej.
Fick idag några att gå/åka med på Studentkryssningen i mars, vilket gjorde mig väldigt glad att höra att jag kunde hänka med om jag ville, ni förstår inte hur glad jag vart! :D 
Men nu ska jag sätta mig och mäta mitt huvud en extra gång (till studentmössan) eftersom skolan inte verkar kunna fixa en ny och bra tid till oss som inte hunnit testa dem än! Så jag beställer snart utan att ha testat dem, Grrr...


                                             

 /R.Moisio 
 

          



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback