Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Bloggning i sängen från mobilen. ~


Imorgon har jag en lång dag framför mig på APL'n, 08:30 - 20:00. Wopido personalmöte, yeeeii! ~...
Och så ska jag hålla i en egen lektion/aktivitet själv och ska göra pappersfjärilar, jag vet vad ni tänker! Det är snart jul och jag ska göra fjärilar, tajming <3 Men skulle göra något skapande åååå det var vad jag kom på, döm mig inte! haha :p

Okej, nu måste jag lägga ifrån mig mobilen så jag orkar med morgondagen! Men det är så svårt på kvällen, man stänger av datorn och plockar istället då upp mobilen för att checka det senaste även om man kollade det för typ 1 min sen då man stängde av datorn, men man måste ändå kolla. Vi är skumma. ~




(jag vet inte hur bilden blir från mobilen eftersom för mig är den pytteliten, men w/e)












/R.Moisio





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback