Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

06-05-2013


Dagen började ju bra (delvis) jag glömde ju mina böcker hemma men det löste sig, haha.
Nu hoppas man bara på att resten av veckan kommer att fortsätta i samma linje om den inte möjligtvis går uppåt en aning, vem vet ;) 

Sovmorgon té kl.10.00, sedan kom man té skolan vid 11.15 för att börja första lektion vid 11.30, chill värre ;) Imorgon slutar man kl.12.00 och drar då hem té min pöjk <3 för att vi är lediga ons, tord, fre, såååå jääävla gött! ~ -3- 

Hepp, men nu ska man göra klart redovisningen som man kom på att man har imörrn *suck* Ska köra "Så ska det låta / Fyra bilder " mé klassen...undrar hur det kommer att gå.... >__>''



31 mån mé min älskling idag <3 
JagÄlskarDig<3


~ Herrow ~ 
~ PEACE ON THE STREETS ~ 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback