Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

LETS GO


Blöö...känner mig stressad, klarar inte av stress, god damn iit.. ~~ >.>
Måste söka sommarjobb och det är fort, men de e så komlicerat nu när man ska söka via arbetsförmedlingen (har aldrig gjort de förut)....jobbigt att bli gammal >___<
+ Att man har APL uppgifter att göra (anteckningar + aktiviteter) och lite andra läxor....näe, jag orkar inte, kan ju inte ens slappna av på helgerna som vanligt :c
Jag behöver släppa allt för en stund och bara...hitta på nått kul, typ komma ut lite! D:

Men nu ska jag inte bara klaga, det är bara ca 1 ½ halv vecka kvar, sen kommer påsklovet <3
Imorgon bliré fortsättning på APL + utvecklingssamtal + optikern för att kolla synen....hoppas jag har tillräckligt bra syn och all huvudvärk och ansträngningen i ögonen beror på annat, vill inte ha glasögon >.>''

Imorgon skickas även mitt älskade Nintendo 64 som jag antagligen då får på tor-fre nån gång, HNNNNG ~~ TACK ABBE (för hjälpen) >W< <333




~ Herrow ~
~ STAY FRESH ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback