Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

I'LL MAKE YOUR LOVE GRENADE EXPLODE




Har alltid vart så slut när jag kommit hem från min APL så har inte orkat börja skriva på min veckobok, men insåg att jag var tvungen att börja mé den nu...minnet är bra men kort när det alltid erkätts av nya grejer man ska komma ihåg >.>''

Jag har fått väldigt bra kritik av pesonalen, de sa:
jag var mycket bättre än de flesta praktikanterna från högskolorna som dem får dit!
Och att jag verkligen väljer rätt yrke och att jag får söka jobb där efter högskolan!
Mwihihi yea i'm awesome -3- haha, men det är så kul att höra sådant, de får en så himmla glad! :DD
THIS MADE MY DAY! ~~ OWO

Well, ska fortsätta mé uppgiften nu, baii baii ^W^ <3

~ HERROW ~
~ STAY FRESH ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback