Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

DITT HJÄRTATS VÄG ÄR DET ENDA ALTERNATIVET


Vart i Skövde mé lillsyrran Mia idag och haft de trevligt och mysigt mé shopping och fika, några inköp blev det allt! :3

Känner att lillsyrran inte är van vid att shoppa och INTE har det intresset som jag har! XD
Redan efter 4 timmar så började hon klaga på att hon ville hem... *skakar missnöjt på huvudet* haha, men kul varé iallafall, tack lillsyrran för en trevlig dag! :)

Mina köp:
- Tröja
- Puder
- Nykelsmycke, Pingvin ~ <3
- En grej åt min lilla älskling (som jag inte lägger ut på bild)




Mac Flurry - Rocky road , Nya favoriten! <3

Herrow ~
~ STAY FRESH ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback