Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

2013-03-05

.: The greatest pleasure in life is doing what people say you cannot do. :.

Har vart en full dag idag, först teoretiskt idtrottsprov som jag tror gick iallafall hyfsat bra, var tvungen att skriva A - delen enligt läraren iallafall och den fick man bara göra om man klarat C - delen så ~ ^^ *stolt* Jag var sist ut och satt mé provet runt 2 timmar ~ ^W^

Sen när man kom hem så käkade vi pizza och sen var det bara att ställa sig vid bänken och börja baka en tårta till födelsedags"barnet" GRATTIS GRATTIS till Lasse :DD
Tårtan vart lyckad och uppskattad, alltid lika kul! 

Något mer som var positivt idag var att mötet mé soc blev inställt för att min social sekriterare var sjuk -3-
Men nu ska man bara ta de lungt och förbereda sig mentalt inför APL:n som fortsätter inorgon, yeeeei ~~ :DD



Bären ser kanske inte så fräscha ut, men de var frysta och de såg finare ut irl, LOVAR!
Jag fick bara ingen bra bild! :/




Birgitta kom hem från en utflykt och jag fick en söt liten hjärtformad skål och saffrans Biscotti! ~ OwO

~ Herrow ~
~ STAY FRESH ~




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback