Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

OVÄNTAD SHOPPING


Följer mé strömmen mé att dölja näsan mé duckface, peace!


Idag har man haft ledigt från skolan p.g.a. HLR utbildningen som jag å den andra halvan av klassen får göra nästa vecka.
Dagen har gått åt té att söva, plugga lite, leka mé sminket och SHOPPING!! :DD
Blev té att köpa ett nytt headset, eftersom katten betsönder mitt gammla 2 ggr -.-'' och lite underkläder som man var i behov utav! :)
Nu kan jag prata mé min älskling igen! mwihihi :* <3

Stay Fresh~


Jag älskar de "Game On" trosorna, fan va grymma :D de e och de blå OwO

Dålig bild, men dis is my new headset ~

___________________________________________________________________________________________________________



PASSENGER - LET HER GO
Underbar låt <3



 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback