Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

EASY AS ABC, 123, BABY YOU AND ME, BOY!


Easy as ABC, 123, Baby you and me, boy!

Slänger in ett snabbt inlägg här på min lilla bloggish ~ 
Jag har egenligen inget vettigt att skriva om ikväll, men känner att jag vill döda lite tid eftersom jag inte känner för att gå och lägga mig riktigt än, men känner mig sjuuuukt tröött :< 
Att börja skolan var kul...men att ställa om dyngsrytmen och återgå té sina vanliga rutiner mé tidiga mornar och läxor......inte riktigt så kul.... snarare...utmattande >~<'' 

 
P.S. Jag hatar att ha beslutsångest.
Tror nog att jag har världens mest beslutsångest, jag kan stå och välja mellan 2 saker verkligen jätte länge och sedan tror jag att jag bestämmt mig, men då får jag beslutsångest över om jag valde rätt eller inte och så börjar det om igen.....omg asså .___.'' 
Försöker nu hitta ett fint skal té min mobil, men kan inte bestämma mig för om jag vill köpa ett skal och dekorea det själv eller köpa en färdigt >___<''  


God natt! ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback