Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

PÅSKEN



HALLOW ESTLAND ~ 
Tjow..här var det ändå ett tag sedan man var inne och tänkte därför göra en snabb uppdatering om min påsk med lite bilder osv :) 

Påsken har varit chill och rolig, den har spemderas mé min älskling som även snaggade sig.... huhu R.I.P. his hair TTwTT </3  Men jag får la ändå erkänna att han passar i det ~ >__> 

Vi har även beställt biljett té Närcon i sommar och här TAGGAS det! OwO <33 Men istället för att sova i sovsal så kommer vi att få tälta på campingen, MYS! :3
Jag och älskling har bjudit familjen på 3 rätters middag som ni även kommer att få se på bild och som belöning så blev vi båda bjuda på närcon biljetterna, mwihihi :3 

Annars har det väl inte hänt något sådär speciellt under påsken, bilderna får istället berätta! :3 Mwihihi jah...jag är lite lat :>


RÄTTERNA:
 ~ Förrätt ~ 

~ Varmrätt ~ Hasselbackspotatis och pannbiff med sallad ~ 

~ Efterrätt ~ Mandelchokladpuddingar med päron ~ 

ÖVRIGT:


~ Vi bakade även potatisbröd, mums! ~ 

~ Min lilla misse började vara ute för första gången <3  ~ 

~ Flummiga promenader mé älskling och vovven Dixi ~ 

~ DEN BÄSTA ~ <3 

~ Haha, hittade denna ur söta bild i veckan som lillsyrran ritade té mig för några år sen! ouo ♥ ~ 


Det var min påsk det! :)

~ Herrow ~ 
~ STAY FRESH ~ 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback