Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Haunted


Jag hatar och ha stort hjärta för andra ibland asså (låter egoistiskt jag vet) och ingen förstår min anledning... 
Jag ser det från ett helt annat perspektiv än er...jag var där, det var mig det hände.
Han gjorde fel jag vet, men jag kan inte bryta hela kontakten, för att jag bryr mig för mycket och kan inte bryta kontakten så länge han pratar med mig spciellt när han säger att jag är hans enda vän som är kvar. 
Det kvittar hur mycket ni än säger att jag en idoit som fortafarande har kontakt med honom...jag kan inte.
Jag har för stort hjärta för det...ibland hatar jag mig själv.



Kommer de aldrig ett slut? 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback