Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

17 ~


Idag fyller man 17 år och jag har haft en awesome dag! Jag har fått det jag faktiskt verkligen velat ha och en mysig ute kväll på La Thai Resturangen i Skara med familjen och min pojk :) 
Jag har fått: 

- Dataskärmen som jag fick i förväg (då jag köpte datorn)
- BJD utan jessi, älskling, Gabbi och Sonny OwO <3
- Datastol
- Ska få en Pikachu kigurumi 
- choklad utav fiffi
- mobilstrumpa av älskling 

Sen väntar man på 3 presenter till, 2 från älskling och 1 från skåne :3

Kan det bli bättre?! :D 
Men nu ska jag avsluta kvällen med lite mys mé min älskade! :3 

Baii~ 
Lite bilder från dagen: 














Mycket nöjd tjej! :3









Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback