Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Hemma!


Hemma från KultCon nurrå! :D

Jag vart dock ganska besviken dels så tappade jag en del av peppen i den 2 timmars långa kön som från början bara skulle vara i ca 10 min till när vi kom .____. och för att en del var ganska dåligt organiserat :/
Men igår kväll så fick jag tillbaka den och hade en as rolig kväl!! :D


Annars hade jag de jätte kul :D
( Förutom vissa saker som förstörde ganska mkt ~ )

Fick även 2 st nya jätte roliga och awesome vänner!! :D

TACK FÖR ALLA KJAMAR! OwO 

Nu, lite bilder från helgen :D 



Den 2 timmars långa kön -____-


Inne på konventet, garderoberna var fulla så fick sitta vid packningen tills sovsalarna öppnade -.-

En riktigt överlycklig älskling, träffade några som cosplayade från Slipknot (en av hans favorit band) ^^

Jag och Jessica i våra nya linser! :D (ja, de har glidit lite) 


Riddarhjälm eller nått, glá e han iaf xD ~

Även jag xD

Glovstick var väldigt populära c: 


Omnomnom~~  *Q* 

Lite roliga Pocky's C: 

Jag i mina älskade linser <3 







 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback