Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Så många minnen utav dig.

Hej pappa. Grattis på farsdag. 
Det är farsdag idag, jag önskar jag kunde ge dig nått som visar hur mycket jag älskar dig, men du finns inte här. Jag vill leva med min far på samma sätt som de andra, men det går inte.
Jag hoppas du mår bra, tårar rullar ner för min kind och jag sitter här och skriver fast jag inte får något svar.

Du gav dig av, skaffade dig en ny familj, ny fru och nya kids, varför skulle du behöva oss? Ibland undrar jag om du ens minns oss… oss som en familj.
Det är farsdag idag och jag tänker på dig, men vad betyder jag? Du glömmer till och med min födelsedag. 
Du och mamma valde bort oss, ni gjorde ert val. Ni valde alkoholen istället för familjen.

Jag vill leva mitt liv och jag kämpar varje dag för att inte bli som er, mina barn ska få ha det bra, dom ska få ha sin far och jag ska stanna kvar.
Jag ska kämpar varje dag för att inte glömma av fast att jag vill, men de gör mig bara starkare.
Jag har aldrig fått några svar, vet att jag aldrig kommer få det, så jag slutar här, du behöver inte svara gör dig inte det besväret, vill inte störa. 

Hälsningar pappas lilla flicka... 

Det var längesen, men allt sitter kvar. 



Puli såklart!<3

Pikku, jag finns alltid för dig <3

Svar: Tack Puli, de betyder mkt <3
Adamsflicka

2012-11-11 / 14:34:53
BLOGG: http://Juliahelge.blogg.se
Anna

Hej ... Jag sitter oxå ofta och tänkare tillbaka när vi en gång var en familj ..... Det är as jobbigt .... Ibland så var det ju bra stunder men oxå många stunder man inte vill komna ihåg ! Men tyvärr så har man ju dom minnena kvar ändå..... Saknar oxå pappa mkt iför sig brukar jag ringa han ibland .... Men det e inte ofta.... Det jobbigaste e att han lovar att ringa tillbax och aldrig göt detta ! :( ... Ja dom valde spriten istället för någon av oss det dummaste val dom någonsin kunnat göra !!! Jag tror innerst inne så vet dom själva att det var det dummaste val dom har gjort men kan tyvärr inte erkänna detta själva....
Jag eller vi syskon finns här för dig så att du vet <3 kram

Svar: Jo, det är nog nått av det jobbigaste, alla dessa minnen både dåliga som bra, de dyker upp varje dag och de gör ont att tänka på. Jo, jag tror också att de vet att de gjorde fel val och inte riktigt kan erkänna de själva utan lägger skulden på varann lr oss...Jag saknar oss, önskar vi kunnde fått ett "normalt liv" tillsammans..

Tack så mycket Anna, jag finns för er med, det är bara att höra av sig, dag som natt <3
Adamsflicka

2012-12-07 / 11:00:18
Anna

Vill oxå att vi kunde bli en normal familj igen där alla syskon bodde ihop .... Drömma kan man ju alltid göra ..... Men det är tur att vi är så många syskon :-P .... Så det finns alltid ngn som man kan vända sig till om man vill prata av sig osv.... Du kan ringa om du vill oxå dag som natt ..... <3

2012-12-07 / 11:43:16

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback