Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Roligaste på länge!

Sitter i korridoren i skolan, har nyss haft matte muntliga nationella, gick laa.....sådär? jag vet inte, hatar matte! speciellt när man ska förklara sin uträkning! >.< 
Snart har vi ett annat prov i Hälsopedagogik, wish me good luck! ~

Men men, jag hade en awesome helg med älskling, Ozzy, Karlsson och Lennart och hans jätte mysiga hund Myran! Det roligaste på länge och jag gör gärna omét! :D 
Men har 30 stycken blåmärken på bena sedan helgen, vette fan vad som hände XD

Annars rullar de nog på för mig, jag försöker reda ut alla mina känslor jag har inom mig, det e ganska rörigt just nu, vet varken ut eller in, kan inte ens sova ordekligt heller...*suck*...jobbigt? OJAH~ därför var det så himmla skönt å komma iväg i helgen och göra annat och ha kul, kan nog behövas mer sånt~ 


Nu ska jag dra och käka skolmat usch @~@ 


don't ever leave me...<3
Never leave me baby, I love you forever and always <3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback