Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Baby you light up my world like nobody else♥

Baby you light up my world like nobody else


Idag så har jag varit förlovad i 1 år med min underbara älskling! :) <33
Jag älskar dig massa, fast att det ibland kan gå snett, men vi löser det alltid och det är de som är huvudsaken, right? <3


Annars har de inte hänt så mycket idag, fick en del kommentarer för mitt hår, vilket gjorde en lite glad :)
Hade tänkt och städa lite idag så jag skulle slippa städa så mycket imorgon, men jah.....blev inte så mycket med det >.>'' *host* ....Imorgon efter skolan och all städning så drar man té älskling igen och på onsdag hänkar man dom för att hämta deras lilla vovve! OWO <3
Sen är man även ledig onsdag, torsdag och fredag, fett gött!! :D

Stay Fresh, baii~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback