Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Slappna av? :o

FETT besviken på påskbordet i skola, dom hade ju typ ingenting! och potatisen var hårda å kalla (får alltid sånna, potatisar hatar mig) och..jah...det var en stor besvikelse :( 
Men jag är inte så förvånd, det är ju skolans mat~ 

Idag så hade vi P-dag i skolan och vi jobbade med vårat projekt "Reklamfilm för BF-programmet" väldigt roligt är det! :) Min och Jessica's reklam kommer äga ut alla andra, det har vi redan bestämt ;)) 
Annars har dagen vait helt okej, förutom att man har gått runt och vart irriterad över en sak :/

Nu sitter jag här hemma och har just börjat prata med min lillpöjk, kärlek på honom ;)) <3
Äntligen fredag imorgon, sista dagen den äre PÅSKLOV, fy fan vad gött, jag behöver verkligen detta lovet! Detta betyder att man äntligen får sappna av lite, eller? känns konstigt att kunna göra det :o  

Baaiii!~


Hade tröök D:




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback