Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Sista veckan!

Som rubriken lyser, detta är sista veckan innan påsklovet GÖTT!

yes ego <3

I fredags så kom älskling mycket senare till lilla mig och fick ju en vacker hälsning -.-''

Jag: *ska gå å öppna dörren åt honom* 
Han: *står i hallen tar av sig skorna* 
Jag: *är väldigt lätt skrämde & skriker till & blir tvungen å sätta mig ner & börjar gråta för att man blev så rädd* 
Han: *dör av skratt* 

Haha väldigt kul där... näääe! Hatar att vara lättskrämd, men folk älskar det~ >.>'' 
Men jag älskar honom ändå!~ <3
Jag fick ett bar underbart fina örhängen utav älskling somjag är helt kära i,  tack igen!! >W< <33 


Nu sitter jag i korridoren med Jessi och snackar massa strunt! KUUUUL! nej det är skola och har trök -.-''
Ska ha fkn redovisning idag om teoretiker, jag är kört, kommer typ inte ihåg någonting! >.<
Aja lyssnar på Elov & Beny - Hal som tvål, längesen man lyssnade på den xD 

Baii,
skriver la mer senare eller nått!~ 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback