Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

10 inlägg - Familjen

Min familj består utav 2 föräldrar och 8 st barn! 
Ja, jag har 7 st syskon no big deaaal~~  

Mamma: Hon heter Tarja och runt 40 någonting, mamma jobbar inte just nu för att hon kan inte, men har jobbat som städerska nu det senaste~  

Pappa: Han heter Reijo och även han är runt 40 någonting, pappa har jobbat som svetsare, men jobbar nu med dom äldre~ 

Anna: Är min äldsta syster och...ja hur gammal e hon nu igen....närmare 30? tror jag (sorry Anna ^^'') 
Jag vet inte riktigt vad hon jobbar med, men hon är riktigt snäll i alla fall :)

Jorma: Är min äldsta bror och är 25+ i alla fall, det jag vet är att han har jobbat som telefonförsäljare, men vetinte om han håller på med det än~ 
Han är sjukt snäll, rolig och kan dricka en hel öl på 2,9 sec! :o 

Jonna: Är min näst äldsta syster och är 25 år idag!:) Grattis té henne! :D
Jonna är som min mamma, eftersom mina föräldrar inte alltid funnits där för oss så har hon tagit mamma rollen väldigt mycket. Hon är sjukt snäll, man skrattar nästan alltid när man är med henne och lagar uuuur goood mat *Q* <3 


Jori: är min näst äldsta bror och är runt 20 år, han är sjukt snäll och finns verkligen där för en, jag vet inte riktigt vad han jobbar med, men han är awesome~  <3

Joni: är min yngsta bror han fyller 21 år i år, han pluggar än så mycket som jag vet, nu på den senaste tiden så har vi inte snackat så mycket vilket som är synd. Men han är riktigt snäll och skön :) 

Mia: är min äldsta lilla syster, hon blir 13 år i år och är en baggig tonåring, men fast att hon kan gå en på nerverna så har man kul med henne :)

Pia: är min mindsta syskon, hon fyller 10 år i år och hon är sådär naturligt rolig, man kan skratta ihjäl sig och fattar inte varför man skrattar, haha älskar sådana personer! :D 

Och såklart så ska jag räkna med våran "nya" familje medlemm, min egna älskade fästman, min såkallade pojkvän~

Adam: är som sagt min pojkvän, men även min fästman (ja vi är förlovade). Vi har varit tillsammans i 17 månader och 6 dagar för att vara mer exakt.
Han är helt underbar, rolig, han finns alltid där för en när man behöver någon <3 


<3
Bilden är tagen och redigerad utav mig. 
Jag tog den på Jonna's bröllop / dop för deras dotter! :)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback