Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

.: She looks at the rain, as it pours :.

Jahapp jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och deppar över att älskling är på väg långt härifrån nu, de åker té deras stuga i Härjedalen...saknar honom redan juh... :c </3
Jag vill även lära mig spela en låt på gitarren men måste ha en sån där mojs man lägger på strängarna för att jag inte kan nå så långt mé mina fingrar + att halsen e så tjock att de e lite svårt och jobbigt att nå alla strängar D:
Gud nu låter de som att jag har jätte små händer... o.o ...Har bara för tjock hals i guess ~ x____x
Men men om jag inte lyckas så får jag la göra en video när jag sjunger den, där inte jag spelar antar jag xD
Jahapp jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik och deppar över att älskling är på väg långt härifrån nu, de åker té deras stuga i Härjedalen...saknar honom redan juh... :c </3


Jag vill även lära mig spela en låt på gitarren men måste ha en sån där mojs man lägger på strängarna för att jag inte kan nå så långt mé mina fingrar + att halsen e så tjock att de e lite svårt och jobbigt att nå alla strängar D:
Gud nu låter de som att jag har jätte små händer... o.o ...Har bara för tjock hals i guess ~ x____x
Men men om jag inte lyckas så får jag la göra en video när jag sjunger den, där inte jag spelar antar jag xD 

.: She looks at the rain, as it pours :.


Hampus <3
Hampus <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback