Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Jag ser inte din anledning


Det jag gjorde ångrar jag, förlåt, men jag hade en anledning och ja, jag har lite problem med min ilska, så när jag väl blir arg så blir jag arg och kan inte riktigt kontrollera min ilska. 
Men jag är som jag är, jag kan inte ändra på mig och jag tänker inte ändra på mig för att du tycker det, bara för att jag inte kan kontrollera min ilska (har försökt och har ändå blivit lite bättre), för att jag inte vill ha någon kontakt med någon då jag är arg. Men det är sån jag är. 
Acceptera mig för den jag är eller skit i mig fullständigt. 
Att du går runt och är arg på mig för min handling är bara slöseri med tid och din egna energi och det gör mig bara arg. Allt är bra nu, släpp det, bara släpp det nu. Det är för ditt och mitt bästa. 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback