Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Uppdatering

<3

Franskt ordspråk <3



Sorry, har inte gjort något inlägg på ett tag nu, hehe :P
Men ännu en helg har nu gått och man har tillbringat den med älskling, vi var och såg på Hamilton i lördags. Det är alltid lika trevligt att komma hem till ddom, det  är mitt andra hem känns det som! :)
ÄlskarDig <3
Men jah, imorgon är det skola och GÖTT bara 2 veckor kvar sedan äre lov!~
Ao, som ni kanske har märkt så har kag inte mått så bra på den senaste tiden mår dock inte så mycket bättre nu men, jag kämpar vidare..man kan inte låta sig själv tryckas ner så lätt...right?... ^^ Men det är jobbigt att slåss med sina känslor som man har innormbords.
Men men...har inge mer å säga nu sååå...vi hörs i guess. 

Baii~~  


Dagens:
Låt: Hawthorne Heights - How To Write Love In Her Arms 
Citat: .: Hjärtat har sina skäl som inte förnuftet förstår :.
Humör: I don't know..



anna m

Hej..... Jag brukar läsa din blogg....:) inte konstigt att du har så mkt känslor efter allt som hänt i ditt liv!!! Jag tampas med massor av känslor fortfarande .. allt kommer ikapp än... Även sådant som man har förträngt!!! Hoppas du har ngn att prata med för det behövs..... // en son vet

2012-01-30 / 07:54:28
Bekka

Hej, tack för att du läser min blogg och tack för att du kommenterar det du gjorde, det betyder mycket att veta att det finns folk som bryr sig!

Jag har några få att prata med om jag vill men, jag är inte precis den personen som pratar ut om mina känslor, jag brukat skriva istället.

2012-01-30 / 08:13:06
BLOGG: http://theshuffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback