Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Bye bye men, vi ses snart igen <3

Happ nu har pälski åkt hem, saknar dig redan... :(
Men jag har haft det skojjsigt med dig som vanligt och vi ses snart igen!
JagÄlskaDig! :3 <333


jklöä

Älskling med min sötnos Yuki :) 



Yuki <3

Vi var ute och lekte med hunden och Yuki idag, blev även mulad ett par gånger -.-' ..MENjag lyckades att hämna trots allt! Haha inte så tuff längre va?! ;D <3

nu när han har åkt så sitter jag här, lyssnar på musik och skriver detta inlägg, finns dock inte så mycket att säga men, imorgon är det måndag och jag kommer stanna i stan med Jessica för att jag inte vill komma hem på ett tag imorgon...
Ha en fortsatt bra kväll alla!

Baii~


Dagens: 
Låt: Puff Daddy - I'll Be Missing You 
Hiss: Snart sett klart på Supernatural :D 
Diss: Älskling åkte hem...


________________________________________________________________________________________

Jag hoppas jag rätt val nu...snälla...gör inget dumt nu, kommer inte kunna förlåta mig själv isåfall....jag orkar inte med det längre...jag måste tänka på mig själv...förlåt.
________________________________________________________________________________________







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback