Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Stanna kvar i skolan -.-''

heart


Känns bra att behöva stanna kvatri skolan typ 2 timmar för att göra ett omprov i histora....YAH! (y) ....lr inte -.-'' kan typ inte ett skit >.>
Jag vill bara hem och sova och ta det lungt, jag behöver det känner jag x_____x''
....Snart äre fredag, wiiie~ :3 ......min arm är ner klottrad utav mig och Gustav Cx
Men jah...jag hade inget speciellt att skriva igentligen, ville bara fördriva tiden lite~ Såå...vi hörs senare eller nått~ 

Baii~ 


Dagens
Låt: Don Omar ft. Lucenzo - Danza Kuduro
Hiss: Fått många kraaamaaaar~  
Diss: Seg dag! seg dag! seg dag! DX
Humör: Det går upp och ner
Citat: .: Varför ljuga när det finns så många sätt att säga sanningen på? :.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback