Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

2012-01-16

Skola var fett seg idag + att man blev lite irriterad på 3 st i klassen så jag "uttryckte min känslor" Cx Haha men jag älskar hur våran Människot Miljöer lektion övergick till sex och samlevnad, det var fett skumt, det bara hoppade sådär XD
Snart drar dom här hemma och jag ska koka NUDLAR! omnomnomnom~~  *Q* <3
Men det har la inte hänt så mycket mer idag, håller på att städa ut julen ifrån mitt rum och pluggar blö~

Ska snart snacka med pälski :D
ÄlskarDig Adam Löfgren Helge,
du är så himmla underbar! <333


bnjklöä

Visste ni att när man skaffar barn och tills att den har växt upp har man gjort av med i snitt 1 miljon, vad vi e dyra.... o___________o''

Byee~  



Dagens Låt: Lil Wayne & Bruno Mars - Mirror







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback