Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Fett onödig dag -.-''

Den här dagen har varit fett onödig, vi hade idrott på morgonen och sedan hade jag extra matte sedan hade vi ass lång hål och vi lektion var inställd så den blev ännu längre. När vi sedan skulle ha svenska så dyker inte läraren upp, vi frågar reseption om det ska va någon svenska och dom vet inget om det! Och svenskan var sista lektionen! 
Jag hade kunnat åka hem kl. 10 vafan, hur svårt kan det va att skicka ut info?! >.<
Men kom kvart över 12 iaf~ men man kan inte låta bli att bli irriterad >.< OCH det fanns ingen ketchup té pyttipannan i skolan! Vem ställer INTE fram ketchup té pyttipanna?! D:<
Men jag fick en kaka av Puuli och om den var good! *Q*  *droll* 





<3

Snart är det fredag och då drar man té lillpöjjken! (a) antingen så är man husvakt hela lovet med honom eller så hänger vi med té Härjedalen med svärmor och svärfar :)) (y) 



Baii!~~



Dagens:
Låt: Adele - Someone Like You 
Citat: .: Att dö är inte det värsta, att vilja dö och inte kunna är värre :.
Hiss: Fixat presenter té älskling!
Diss: Ingen ketchup té pyttipannan och ingen info av skolan -.-''
Humör: Lite irriterad, men annars bra antar jag



julia

du vågar nog åka. du får ta tid på dig :)

du får krya maximalt till adis kalas och skolan å allt! :)

vsg<3

2012-02-19 / 23:48:44
BLOGG: http://juliahelge.blogg.se/
Linnéa

Har du fått "Dagens" listan från mig eller? ;rr

2012-02-20 / 18:19:50
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se/
Bekkis

Nja inte helt, men det var enklare å bara skriva "dagens" en ggn ist för efter varje sak :))

2012-02-20 / 18:34:31
BLOGG: http://theshuffler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback