Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Sanna ord är inte alltid vackra, vackra ord är inte alltid sanna.

Idag hade vi NP i svenska, vilket faktiskt gick väldigt bra! :) drykt nog hade vi håltimma i ca 3 ½ timma eller nått eftersom vi hade svenska Nationella~  -.- 
Kom just på att jag har 3 st matte prov som jag måste göra och jag måste fortsätta med Hälsopedagogiken gaaaaaaad vad trååkigt DX
Men först ska jag fortsätta på Poiily's portätt jag håller på med! änså länge är jag ganska nöjd med den! :) 

Så störande att alla bra program typ slutar nu kratefylla slutade igår, Erik & Mackan, Sista Dokusåpan slutar idag~  QnQ 
Men det är allt jag har att säga om idag, ha en fortsatt bra kväll!
Baii~ 




Dagens:

Låt: He Is We - I Wouldn't Mind
Hiss: Gick bra på NP
Diss: För långa håltimmar på tisdagar! >.<
Humör: Rastlös... .__.





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback