Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Hakuna Matata :3


”En del människor gnäller alltid över att rosor har taggar.

Jag är tacksam att taggar har rosor”


Här kommer ett onödigt inlägg, men eftersom Alva klagade på att jag gör inlägg för sällan så får det bli så x3

Det har inte hänt så mycket idag, har vart i skolan. Jag vaknade med huvudvärk och den blev så klart värre med dagen och jag mår lite smått illa. 
En vän till mig hade en väldigt sick dröm om mig inatt hahahaha gaash asså! That made my day~ xD
Nu sitter jag och snackar med pälski i skypee, har är så söt! Älskar dig!~ ♥ 

Nu har man äntligen hittat avlutningskläder, blev en svart klänning med jordgubbar och smultron på, ska bara hitta ett par matchande skor till också :)


min avslutnings klänning owo
Snart min underbara avslutnings-klänning! :D <3





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback