Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Sjukligt seg dag


Innan du hittar fel på mig,innan du dömmer mig,
gå i mina skor och se vilken väg jag vandrar.



Kul att vara sjuk...nej inte precis, var tvungen att åka té skolan imorse, men fick åka hem om jag ville. Jag hade tänkt och ringa och be någon att hämta mig kl: 10 för att jag mådde så dåligt, men såklart så fick jag inte det för Jessi... -.-'
Idag jobbade vi med reklam filmen för Barn & Fritids - programet (mest därför jag inte fick åka hem -.-'). 
Hoppas jag hinner krya till mig tills imorgon och inte blir värre för då Jessi och eventuellt Gabbi ska följa med mig hem!

När jag kom hem fick jag en trevlig liten överraskning, det visade sig att dom köpt hem mitt favorit te för att jag är sjuk! Yeeeeiii!!~~~ :D <3 Så nu sitter jag här och bara tar det lungt och dricker mitt te yummie!~ 

Mors lilla olle te! yummie! :D
Älsklings te! <3


Mors lilla olle te, yummie! :D
Yummie!~ <3


Dagens:
Låt: Danish - Inget Är För svårt För Oss
Hiss: Fick mitt älskade te!
Diss: Sjuk :( 
Humör: Hängig & Trött



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback