Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Kort uppdatering...ojah <3

Jag e jätte förskyld, näsan rinner, hostar, men som tur e så har min halsont laggt sig nu -w-
Snart så blir man antagligen blond snart igen och har ändrat mig (sorry) känner att rosa inte riktigt är min färg och ska istället pröva att färga hela håret rött! ~  :D (Vampire Red med Manic Panic) Så underbart fiin e den ^W^
Jag skulle ha köpt färgen igår men såååklaaart så var färgen slut, så det blir till å beställa den ifrån Rockzone istället~  -.-''
Ajja jag slår  vad om att ni inte ens bryr er om detta men ah har lite trök medans jag väntar på bussen

.: Livet är som en direktsändning, den går inte i repris. :.

Jag e jätte förskyld, näsan rinner, hostar, men som tur e så har min halsont laggt sig nu -w- 

Snart så blir man antagligen blond snart igen, kanske till helgen jag venne riktigt^^
Och har ändrat mig (sorry) känner att rosa inte riktigt är min färg och ska istället pröva att färga hela håret rött! ~  :D (Vampire Red med Manic Panic) Så underbart fiin e den ^W^
Jag skulle ha köpt färgen igår men såååklaaart så var färgen slut, så det blir till å beställa den ifrån Rockzone istället~  -.-''   

För övrigt?...jag var i skövde igår med Jessi & Gabbi, skit kul! :D <3 
Köpte awesome tigerslingor, ska skaffa mer *W* 


Ta dagen som den kommer <3
Älskar mina tigerslingor <3


Dagens: 
Låt: The Cigratte Duet - Prinsess Chelsea 
Hiss: Tigerslingor *W* 
Diss: Förskyld... 
Humör: Bra, lite hängig~


Linnéa

Har du fått "dagens" grejerna från mig eller? :3

2012-04-18 / 15:28:17
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se/
Bekka

Nej, har gojrt det ett tag nu & många gör det & jag skriver det för å ha nå mer å skriva ^^

2012-04-18 / 18:19:38
BLOGG: http://theshuffler.blogg.se/
Linnéa

jaha^^ för jag skriver exakt samma å tänkte att jag har bloggat längre än dig så trodde du snott den idén från moi^^

2012-04-18 / 23:16:22
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback