Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Julafton ~

__________________________________________________________________________________________

fghjklö

Jag hoppas att alla har haft en bra julafton idag dåe :) 
Själv har jag haft det awesome, lite segt ibörjan för att det inte fanns någon snö men såfort det börjat mörkna så! ;))
Jag fick: 15 julklappar, kuvärr, 10 st lotter + 100 kr för att jag listade ut julklapparna :) <3 
Hade jätte gott julbord som alltid förutom att vi failade med en sak.....vi glömde Jansson.... >.>'' Meeeen ~ .... imorgon är en ny dag och den består av att min lilla älskling kommer hit, yeeei, stannar tills efter nyår och bara chilla. Awesome C: 

Men ah...ha en fortsatt god jul & gott nytt år på er! :) <3
_____________________________________________________________________________________________

.: Dagens låt: Carola - Himlen i min famn :.
____________________________________________________________________________________________



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback