Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

STORA DAGEN IGÅR.


Igår var det då den stora dagen, då jag alltså fyllde myndig och för att fira det drog jag hem Jessi och pojken min :) <3
Tack, för alla gratulationer och hjälpa av att fira min födelsedag! :D <3 


Bilder från igår:

                           


                           


                           


                           
                           En underbart fin ros som man fick levererad utav Julia med en ask choklad <3 

                          


                           

                         

                         
 


                         

                                                                                                Blivit en stor skillnad på smink/smyckebordet ;) 

                

                          
 

/MycketNöjd18Åring sk.RebekkaMoisio
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback