Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

129 dagar kvar <3


Å herregud....det närmar sig nu, 129 dagar kvar, snart bara hundra sen femtio å sen...ah ni fattar ~~ 
Jag kan knappt fatta det själv...det har gått så jävla fort alltihopa :o 

- Min studentmössa är påväg, så jag kanske får den  tidigare än april, yes! <3
- Idag hämtade vi min balklänning som är HELT UNDERBAR OMG JAG ÄLSKAR DEN!! <3333 Jag vill så himla gärna lägga ut en bild på den, men jag får inte, det är lite hemligt om hur den ser ut nämligen, ska bli en överrasking ;) VILKET PLÅGAR MIG!! DX TT.TT vill ju bara visa upp min underbara klänining, men....det är nog värt det ~~ <3 

Well, jaow, det var la allt jag hade å säga idag. Ville mest få ur mig mitt lilla glädjeryck (vilket jag självklart även tog ut när jag kom hem också) och berätta den goda nyheten ~ 

                                FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!! <333 


                        

                           
 / R.Moisio* 
 
 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback