Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Vinter måsten! ~


Mode:

  1. Mysimys strumpor som jag kallar dem, sånna dära fluffiga, varma och mysiga.
  2. Killens/flickvännens munktröja (om man har en pojkvän/flickvän) ANNARS! bara  en mysig tjock tröja bara :) 
  3. Tomtemössa. 
  4. Stickad tröja eller likande, så snygga! och helst ska det ju vara med redanar och flingor, ni vet vilka jag syftar på, haha :D 

Skönhet:

  1. Lockigt/vågit hår! Jag tycker att det är så vintrigt och sött! OwO 
  2. Rött nagelack för att få en lite mer juligare känsla.
  3. Läppbalsam, ingen vill ha torra läppar eller få nare. 
  4. Rött Läppstift, matchar de röda naglarna och man får en julig look tillsammans med mössan och det lockiga håret ;) 
  5. Handkräm! Ifall man har en tendens av att få torra händer under vinten, usch klarar inte av torra händer. 

Random: 

     1. Julmusik för att få den perfekta julstämningen. 
     2. Mycket ljus och mysig belysning!
     3. Nässprey, jobbigt att hela tiden gå runt och snörvla. 
     4. Chokladkalender! Så att man lätt kan kan hålla nedräkningen till julafton + att man får en lite godisbit ;)
     5. Julpyssla <3



Det var allt jag kunde komma på just nu, men om ni har nått som ni tycker är ett vinter måste så dela gärna mé er av det och kommentera det. :) 

Puss, hej! <3

                                   
                     

 /R.Moisio * 
 
 

 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback