Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

FIFTY SHADES


“There's a very fine line between pleasure and pain. They are two sides of the same coin, one not existing without the other.” 
― E.L. JamesFifty Shades of Grey

 
Jag är så besviken på skådespelarna som fick huvudrollerna i den kommande filmen Fifty Shades ( 50 Nyanser ). som Mr.Christian Gray och Ms.Anastasia Steele, de är inte alls som jag täkt mig! 

Som Christian så ville jag ha haft Matt Bomer, han hade gjort den roller perfekt och han är typ precis så som jag tänkt mig honom, men istället så blir det Charlie Hunnam och till Anastasia hade jag velat ha Rachel Bilson istället för Dakota Johnson.
 

 
 
= PASSAR INTE FÖR ROLLERNA!! 



DEM JAG TYCKTE SKULLE FÅ ROLLERNA:

 Matt Bomer  = Christian Gray

Rachel Bilson = Anastasia Steele

= PASSAR UTMÄRKT <33 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback