Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

DETTA MED BLOGGEN


Idag fick jag för mig "Jag tar och gör en egen personlig header!" :D 
Jag kan ju medge att jag har mina ljusa studer och att jag är smart men...detta var inte något sånt....
Jag starade och det slutade med att under tiden som jag försökte få dit min header så lyckades jag istället förstöra hela min bloggdesign. 

Så nu har jag en temporär design som jag efter en frustrerad tid hittade en söt design, men det som är synd och frustrerande är att jag inte kan ha någon profilbild och jag kan verkligen inte lista ut hur man byter ut dem små bilderna (om det ens går). Menmen, så här kommer då min blogg att se ut tills att jag hittar en finare eller rent av sagt orkar bry mig igen :) 

                                      


  /RebekkaMoisio
 
 


Ra GAGA

Det är jobbigt det där men blogg koder x_x så ja fuska också och hitta en färdig design XD enklast så :3 dessutom så var designen du hitta riktigt söt också =w=

Svar: haha ja snacka om jobbigt! haha, men hade svårt att hitta en sida mé gratis designer :/ men tack, jag är faktiskt nöjd mé den och tror att jag kommer att behålla den :DDock synd att jag inte kan ha en profilbild bara (som det verkar). :/
Adamsflicka

2013-09-10 / 13:53:15
BLOGG: http://cupcakeh.blogg.se/
Kawaii tjej!<3

Hej jag hörde av någon att du hade en mössa med öron har letat jätte länge efter en sådam vart har du köpt den? :3

Svar: Hej! Jo, jag har en mössa mé kattöron om det är en sån du menar :) Jag köpte den på Bluefox för några år sedan :)
Adamsflicka

2013-09-11 / 18:05:31
Din nalle ~

Min favorit serie är PLL <3

Svar: Den är ju såå bra! :D
Adamsflicka

2013-09-11 / 21:09:45
BLOGG: http://www.Nattstad.se/dyrbarasteeh

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback