Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Paow paow ~


                                                 Höstbild på min bebis <3 
                                   
                             
 



Praktiken rullar på och jag längtar tills på onsdag då jag får komma dit igen. Min arm börjar fyllas utav pärlarband som barnen gör åt mig, hihi så gulligt :'D 


Helgen har varit awesome och det har jag Puli att tacka för! :* 
Fredagen startade med en lång dag med praktik och avslutades med fest i lisch som helt klart SKA göras om! :D Parteeey paow paow ;D (puli gets it) 

                                             
                                                             
 
 

                                 
 

   /R.Moisio 
 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback