Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Höstens tid.


                                                                    Hösten är äntligen här! <3 
Jag ÄLSKAR hösten, jag tror nog att det är min favorit årstid. Hösten är så himla mysig! 
Jag får en massa inspiration utav hösten, jag blir på sånt dära mys och pyssel humör! :)
Det är nu som man kan börja tända ljus, dricka massa te, vira in sig i en filt framför datorn eller tv:n för att kolla på en film eller en bra serie, ute är det grått och lite mulet, trädena är röda, oragnea och gula och som nu så regnar det, nu kan man med gott samvete sitta inomhus och mysa.
Och så kommer ju Halloween! :D


                                                 Har fått dessa söta höst burkar idag! QwQ <3

                                              
 

                                              
                                 
                                          Närbild på locket som även det är små blad på sig! QwQ


Nu ska jag fortsätta att mysa i mitt lilla rum med mitt doftljus tänt som jag en gång i tiden fått utav min älskling och ska försöka komma på någon idé som jag kan ha burkarna till! :) <3

                                    
                                                         
 



/R.Moisio 

 

 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback