Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

Last night


Ojojoj gårdagen......
Måste ju bara ta och tacka Hanna för en lyckad fest och tacka alla som var med! Fast att jag aldrig kom till själva 200 dagars så hade jag en fett kul kväll! :D Men jag har blitt av med 270 spänn >.>'' 
Men får ta konsekvensen för att ha haft kul .....usch jag hatar bakfylla...inget man vill ha, men men ~  *ryser* Sen så när jag reste mig upp då jag vaknat (ca kl. 16:00) så kan jag inte gå för att jag har MEGA stukat min fot, huhu jag kan inte stödja på den alls, först trodde jag att den var bruten men det beror på att jag alltid tror det värsta ^^''' Men tack och hoppas att vi gör om det nån gång igen! <3

Nu sitter jag här och tycker synd om min fot och tror att jag inte kommer att kunna gå till min APL imorgon ;n; 
Men nu ska jag försöka få ner lite pasta i magen ~ 



                                            
 


                                       

 /R.Moisio
 



 


neapea

var du för full eller? var det därför du inte kom in? :3

Svar: Jag åkte hem innan vi gick dit, jag kände att min kväll var över, haha :3 xD
Rebekka Moisio

2013-11-26 / 21:43:58
BLOGG: http://freddisnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback