Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

JAG VILL HA ONSDAG


Allt jag egentligen vill just nu är att ha onsdag...nu...japp...precis nu...FÖRSENT! LOL. 
På onsdag bär det iväg till...wait for eeet........waaaaait........ BODA BOOORG!! ~~~ med klassen WIIIE~ :DD och varför sa jag just boda borg på göteborska i mitt huvud? .____. 


W/E, jag har funderingar på att ta upp mitt vloggande igen som bara består av 2 videos än så länge...japp, så gåré när man inte har några idéer ~ -3- ..... 
MEN om ni har förslag kontakta gärna mig, typ här i en kommentar eller för er som har mig på Facebok, kan kontakta mig där osv osv ~ jag kan nog tänka mig allt mellan himmel och jord (tror jag O.o). 
SNÄLLA HJÄLP MIG!. 




UND DIS IS ICH! GUTEN TAG DANKE!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback