Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

FINNS INGET VI OCH DE, BARA VI


HAR ÄNTLIGEN ETT NYTT HEADSET TÉ MOBILEN!! QuQ Så nu slipper man dö av uttråkning på bussen, plus att man nu har gratis sms, så nu kan folk få tag i mig och jag kan svara! :D

Dagen har varit lång, men ändå lugn och känner att jag har fäst mig lite mer vid klassen och fyfan va kul det kan vara i den ibland asså xD 
Annars har det inte hänt så jätte mycket idag, ska nu göra klart mina apl uppgifter osv ~ 

Well såhär såg min lunch ut , höh ;) 
Gött värre, för min del, fast kanske inte Jessi's för ho fick ett kyckling ben i sin >___>



 
~ Herrow ~ 
~ PEACE ON THE STREETS ~ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback