Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

BODA BORG

!!!!!!VARNING FÖR MÅNGA BILDER!!!! 

Vart på Boda Borg med klassen. <3
Vi åkte kl 9.30 från skolan och tog ca 2 timmar. Hemresan blev ca kl:17.00 så vi var hemma tor kväll (igår)! 
Dem 2 dagarna har veerkligen varit awesome och jag kan faktsikt säga tt jag saknar dem för det var så himla kul å mysigt! :) 

Det bästa var ju onsdag natt HAHAHAH XD 

Jessi: *grejar mé tårna i sängen* Va är det här? *slänger ut de på golvet* 
Felicia: *tänder mobilen* smink, men det är ju mitt smink! 
Jessi: Vad gör det i min säng? XD 
Felicia: Eller nej vänta jag har ju inget smink mé mig! :o 

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA OMG FELICIA XD <3 

BILDER PÅ RUMMEN:

Såhär såg korridoren ut! :) 


Köket hade si himmla epic bord! :D Bara att vi lyckades inte trängas 8 pers runt det >__>


Mast på väggen!


Segel! På andra sidan väggen så var typ spetsen av båten som ett bord, AS COOLT :D 


Sängarna <3 

*
"tv-rummet" 


Målning på väggen 


Målning på väggen


Ja, vi hade Kapten-Krok tema i vårt rum, medans killarna hade Spökhus tema! OwO 
tog dock inga bilder i killarnas rum :/ 

ÖVRIGA BILDER: 



Typ.....uv färgmålningar :D


Spelhall 


Felicia och Jessi spelar mario cart XD 


Wii spel <3 

Kvällsmys <3

Boda Borg pengar 

Jag är så sexig i röd hjälm! 

JAG.ÄLSKAR.DENNA.CYKEL!!! BALANZ BIKE <333 

Godis jag köpte utav Boda Borg pengarna 


Klassen till räddning! HAHAHAH omg  xD

Min vackra Boda Borg tattoooooo ~~~<3 



UND DIS IS ICH! GUTEN TAG DANKE!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback