Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

I'M BEGGING YOU


Har hittat en bebis som jag saknat så himmla mycket och som jag så gärna vill ha igen, till ett billigt pris dessutom!NINTENDO 64 QwQ BLÅ dessutom!! <33

Nintendo 64+strömadapter+scartsladd +handkontroll med helt ny styrspak(värde 99kr) endast 399kr!
Sen får man köpa till lite spel för ett billigt pris, omg! >W<
Jag MÅSTE bara ha det! Snälla hjälp mig jag ber dig! Att jag kommer vara den lyckligaste tjejen EVER om jag lyckas köpa den!! ~ QuQ <33

Lite kul hur alla tjötar om att de vill ha Ps3 & Ps4 medans jag hellre vill ha gammla Nintendo 64, haha xD
But, Hey! that's me, trogen té gammla Nintendo (a) <33

~ Google bild ~

~ Herrow ~
~ STAY FRESH ~



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback