Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

SJUK


Nai <3 

Vaknade imorse av att jag kallsvettades och inte kunde andas typ och det visade sig att 
- Min förklylning har blivit värre
- Jag har fått feber! 
Och nu så har det börjat att åska också så att huvudet spränger, hatar att man ska känna av dåligt väder! :o 


Men så insåg jag även en annan sak alldeles nyss....DETTA ÄR MITT SISTA SOMMARLOV!! :o 
Asså fatta...mitt sista sommarlov, shiiieeeet, får se till att njuta nurrå för sen börjar man 3:an och tar studenten och får säga baiibaii sommarlov hejhej arbetslösheten lixom :o 

Well...nu ska jag nog ta och fortsätta att försöka krya å mig ~
Får se om man ska ta sig té skolan imörrn, egentligen "får" jag ju inte det eftersom man ska ha en feberfri dag hemma ~



UND DIS IS ICH! GUTEN TAG DANKE!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback