Rebekka Moisio
We fear rejection, want attention, crave affection, and dream of perfection. ♥

I TRIED SO HARD AND GOT SO FAR


Asså den här dagen... -.-' 
Vi började 9.30 och fick reda på ett utav betygen som jag fick C i (om ni ville veta) och fick sedan vänta i ca 1 timma för att gå en tipspromenad på 9 km! >___< Från början var vi 6 st com gick tipspromenaden, men sedan slutade det med att vi bara var 3 som gick, jävla dissare xD

Men men bara 2 dagar kvar nu sedan sticker man på sommarlov!!! Imörrn har vi planerat en lite överraskning för våran mentor som tyvärr blir tvungen att sluta hos oss :/  

Men nu måste jag göra klart min svenska uppgift som ska vara inlämnad på fredag, ja, jag fick en extra uppgift -.- *suck* Dessa lärare asså... och så ska man även ta och städa lite i huset för att päronen kommer hem från stugan i Jämtland ikväll :) 


I've put my trust in you
Pushed as far as I can go
For all this
There's only one thing you should know,
I tried so hard
And got so far
But in the end
It doesn't even matter.

 



DAGENS: 
Låt: Linkin Park - In The End 
Citat: Time is a valuable thing
Hiss: Fick massa nålar så kan sätta upp ännumer stuff på väggen (a)
Diss: Onödiga skoldagen -.-


UND DIS IS ICH! GUTEN TAG DANKE! ~ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback